Kuidas valida multifunktsionaalne printer?

26.05.2020

Kui olete uue kontoriprinteri turul, on Teil palju valikuid. Multifunktsionaalne printer ehk MFP ühendab printeri, koopiamasina, skänneri ja vajadusel faksiaparaadi funktsioonid üheks. Saate tööprotsessi märkimisväärselt parandada ja kulusid vähendada, ostes või rentides oma vajadustele vastava printeri. MFP seadmed on suurepärased. Pakkudes igaühele erinevaid plusse ja miinuseid. Loe, kuidas valida see õige, mis täidab ettevõtte ülesanded kuluefektiivselt.

Mis on parim printer? – See sõltub.

Parim printer on see, mis kuluefektiivselt täidab ettevõtte ülesandeid.  Näiteks turundusosakonna koopiamasin ei pruugi olla parim koopiamasin arsti kabinetis või koolis. Kuna kõik multifunktionaalsed printerid ei tee samu toiminguid ja seetõttu on oluline oma võimalusi hoolikalt kaaluda. Järgmised kaalutlused aitavad teil valida kontorisse sobiva MFP seadme.

Millised on Teie ettevõtte vajadused?

Teie töövoog ja printerit jagavate kasutajate arv mängib suurt rolli otsustamaks, millist seadet soovite osta või rentida. Iilmselt on Teil vaja printida ja skänneerida ning kopeerida.

Milliseid MFP funktsioone võib veel vaja minna?

Teil on vaja skäneerida dokumente?
Peate faksima (tänapäeval üsna haruldaseks jäänud)?
Vajate värvilist või  mustvalget trükki?
On vaja paberile ühepoolset või kahepoolset trükki?
Teil on vaja dokumente klammerdada, augustada või vajate muid viimistlusvõimalusi: voltimine, brosüüride tegemine?

Kõik need küsimused – ja enamgi veel – määravad seadme valiku.

Enne multifunktsionaalse printeri valimist veenduge, et see vastab kõigile Teie igapäevastele vajadustele. Kui palju Te kuu jooksul prindite, paljundate, skännite jne. Enamasti on kallima seadme prinditud paberi kulu odavam ja jälle odavama seadme prinditud paberi kulu kallim. Ning tähtis on  soetada seade, mis oleks varustatud haldustarkvaraga ja mis integreerub printeri,  arvuti, serveriga või pilveteenusega.

Kui hästi MFP töötab olemasolevate võrkudega?

Enne  kontoriseadmetesse investeerimist on mõistlik uurida, kui hästi need Teie olemasolevate süsteemidega ühilduvad. Tasub uurida kui keeruline on paigaldamine või algseadistamine. Kas sellega saate ise hakkama või teostab selle printeri müüja või kolmas osapool. Enne ostu tuleb uurida, kas seadistus on hinna sees või lisatasu eest.

Valige printer, mille müüjal on korralik tehniline tugi ja operatiivne võimekus tehnilisi probleeme lahendada.

Välja toodud punktid aitavad Teil mõelda õiges suunas ja mis vastab Teie vajadustele ja aitab kaasa äri edule.

Kui kulukas on multifunktionaalne pirnter?

Kas koopiamasina omamise kulud ületavad seadme ostmise algkulud.
Kui palju kulumatrjalid maksavad?
Remondi kulude suurus?
Kui kiiresti saab seda parandada?

Paljud kaasaegsed multifunktsionaalsed printerid  võimaldavad tänapäeval  kaugjälgimist. Siis on hooldustehnikul ülevaadet vaja minevast remondist või saab õigeaegselt  tarnida kulumaterjalale. Printerirendi paketid leiab siit.

Täpsema kulu hindamiseks ja vajaduste selgitamiseks on vaja teha audit, mille saad küsida meilt tasuta siit.

LIITUGE MEIE UUDISKIRJADEGA

Kui tunnete, et meie teadmised on väärtuslikud Teie ettevõttele, siis liituge meie värskete blogi postituste e-maili listiga. Liitudes nõustute privaatsuspoliitikaga.

LOE VEEL

Oleme tegelenud rentimisega alates aastast 2010,
Meil on kliendibaasis riigiasutused, omavalitsused,haridusasutused, keskmise ja väiksema suurusega eraettevõtted, meil töötavad sertifitseeritud tehnikud.